Formy płatności w sklepie

  1. Płatność za Towar w Sklepie odbywa się:
    1. w przypadku dostawy w formie przesyłki kurierskiej – w chwili składania Zamówienia za pomocą płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia lub Przelewy24, jak również kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro),
    2. w przypadku odbioru w sklepie stacjonarnym w Krakowie przy ul. Pilotów 6 – w chwili składania Zamówienia za pomocą płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia, Przelewy24, albo w chwili odbioru Towaru gotówką. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia, Przelewy24 lub kartą płatniczą wskazaną w ust. 1, czas realizacji Zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  2. W przypadku braku zapłaty przez Klienta, który wybrał płatność elektroniczną z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia lub Przelewy, jak również kartą płatniczą, Sklep może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności. Brak płatności w terminie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
  3. W przypadku wyboru płatności zwykłym przelewem bankowym, płatności za zamówione produkty należy dokonać na dane:
    • Kredens Sp. z o.o.
    • ul. Piastowska 39a/4, 30-067 Kraków
    • Nazwa banku: mBank S.A.
    • Numer konta: 34 1140 2004 0000 3802 7983 9606
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję opłaconą przy użyciu karty płatniczej, zwrotu dokonuje się na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta, którą dokonano płatności.

Płatności w sklepie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl